Cosa hè u laser Q-Switched ND:YAG?

U Q-Switched Nd:YAG Laser hè un dispositivu medico di qualità prufessiunale generalmente utilizatu in ospedali è cliniche.

Q-Switched ND: YAG Laser hè adupratu per u ringiovanimentu di a pelle cù peeling laser, rimuzione di a linea di sopracciglia, a linea di l'ochju, a linea di labbra, etc.eliminazione di marca di nascita, nevus o tatuaggi culuriti cum'è rossu, turchinu, neru, marrone, etc. Si pò ancu caccià speckle, freckle, spots caffè, spots sun-burn, spots età è lesione vascular è rimozione di vasi spider.

Q-U principiu di trattamentu di Q-Switched Nd: YAG Laser Therapy Systems hè basatu annantu à u meccanismo fototermalu selettivu laser è blasting di laser Q-switch.L'energia di a forma d'onda particulare cù una dose precisa agirà nantu à certi radicali di culore mirati: inchiostro, particelle di carbone da derma è epidermide, particelle di pigmentu esogeni è melanòforu endogenu da dermis è epidermis.Quandu si scaldanu di colpu, e particelle di pigmentu si sparghjenu immediatamente in pezzi più chjuchi, chì saranu inghiottiti da a fagocitosi di macrofagi è entra in u sistema di circulazione linfatica è infine esse scaricati da u corpu.

Q-switched pò esse rimozione sicura di melisma / melain / rimozione di tatuaggi, cù trattamentu indolore, cicatrici bassu, ricuperazione minima.

In u trattamentu clinicu, i pazienti cù e seguenti cundizioni ùn sò micca permessi di piglià u trattamentu, salvu chì i fatturi chì impactanu sò eliminati.

1. Pacienti cù disordine endocrine, fisica cicatricial, pelle dannata o infettata è idiosincrasia di pigmentazione.

2. I Pacienti sò parzialmente appiicati cù l'hormone corticosteroidu in 2 settimane o avè droghe retinoide in a mità di un annu.

3. Pacienti cù tuberculosis attiva, ipertiroïdismu è fallimentu di cori, fegatu è rino.

4. Malattia di a peddi sensittivi à a luce è utilizatori di droghe di fotosensibilità.

5. Pacienti in gravidenza o suckling period.

6. Pacienti chì anu dermatoma, cataratta è aphakia o chì sò trattati cù radioterapia o terapia isotopica.

7. Pacientu cù a storia di melanoma, ferita ligera seria è avè pigliatu radiazioni ionizzanti o arsenicali.

8. Pacientu cù u sistema immune debilitatu.

9. Pacientu cù disordine di coagulazione di sangue.

10. Pacientu di disordine mentale, psiconeurosi è epileptics.

Dopu avè lettu stu articulu, sperendu chì avete una cunniscenza più profonda di Q-Switched Nd:YAG Laser.

nutizie

Postu tempu: Apr-01-2022